kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-07-30 - frustration!

  • ... n�r ett projekt man slitit med i dagar pl�tsligt blir l�st av en annan, p� fem minuter. Argh, jag borde aldrig ha brytt mig i det fr�n b�rjan!

  • ... n�r frysen m�ste frostas av men �r full av grejor som m�ste �tas upp f�rst och som inte tilltalar mig alls. Inte ett dugg. Har jag verkligen k�pt det d�r? *mutter* Ja, jag har v�l det d�.

  • ... n�r man vispar och vispar och vispar, men gr�dden bara v�grar tjockna. Den d�r el�ndiga vev-vispen (som en elektrisk fast handdriven) var d� inte till hj�lp. Ska jag beh�va �ta ostkaka med rinnig gr�dde?

  • ... n�r man skriver och skriver och skriver p� en projektbeskrivning, och pl�tsligt inser att man kommer att bli utan mj�lk till morgonteet eftersom alla aff�rerna redan har st�ngt.

  • ... n�r man glor p� Felicity och fattar att man missat n�t. Hur blev de ihop igen, och hur hann hennes h�r bli s� l�ngt p� bara tv� avsnitt?

  • ... n�r man inser att man gl�mt ringa de d�r telefonsamtalen som man lovat ringa, och klockan redan �r efter all anst�ndighet.

    Morr! Vissa dagar ... bara typ. Liksom. Ni vet.



    � Kommentera


    � F�rra | N�sta �







  • bara ett rosa streck