kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-05-19 - triss i vinst men ingen trissvinst.

Nya sm�vinster till samlingen. *borstar bort skrapskr�p fr�n bordet* IOGT-lotterna �r ganska drifts�kra: Jag prenumererar p� tre i m�naden och f�r en liten vinst varannan, var tredje g�ng. Nu har jag tre outtagna. Jag kan v�lja grejer f�r varje eller l�gga ihop dem och f� n�got "st�rre". Jag spar ett tag till. Det kanske r�cker till en skruvdragare innan omg�ngen �r slut.

Pappa fick trisslotter i f�delsedagspresent men vann ingenting s� det d�r torpet han suktar efter f�r bli en senare fr�ga. ;-)

I g�r hade jag tv�tt- och st�ddag i stan medan katterna roade sig hos momma p� landet. T�cket och kuddarna fick f�lja med i maskinen men hann inte torka, s� nu luktar det bl�ta djur i k�ket: B har dunkuddar.

Nu ska jag snart iv�g och h�mta katterna och den lilla gula sportbilen, Pytte. Det �r h�g tid, h�ggen i villaomr�det h�r intill �r i full blom. Jag kan inte minnas att v�ren varit s� tidig f�rut.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck