kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-05-16 - datorkl�da.

Mitt v�nstra �ga �r alldeles r�tt och kliar. F�r ett tag sedan stacks det, som om det satt n�lar i det. Jag k�nner igen symtomen: f�r lite s�mn och f�r mycket dator. Vi har ett nytt hemsidessystem p� jobbet och det roddade jag med till tre i natt, men redan innan dess var det f�r lite sovet.

P� sistone har Macrokatten haft v�ldigt sv�rt att l�ta mig sova i fred. Han v�cker mig en g�ng i halvtimmen och jag dr�mmer minst sagt m�rkligt. Fast jag vet inte vad som �r orsak och verkan: sover jag oroligt f�r att han v�cker mig, eller v�cker han mig f�r att jag sover oroligt?

I f�rrg�r gjorde jag dessutom om bostadsr�ttsf�reningens sida f�r tredje g�ngen. B�rjade leta efter bilder att l�gga dit ocks� men ins�g att det m�ste v�nta tills jobbwebberiet lugnat ner sig.

I morgon fyller papsen �r (mycket n�jd med att hela Norge firar hans bem�rkelsedag f�rst�s ;-) s� d� blir det nog t�rta d�rhemma, och katterna ska f� rasa av sig lite p� landet. � s� blir jag �ntligen av med madrasserna som jag k�rt runt med fulla bilen sedan kursen f�rra helgen. Folk har fr�gat mig om jag bor i bilen eller har flyttat fr�n B...

F�rresten, nya avsnitten av Felicity b�rjade h�romkv�llen och jag s�g det av en slump n�r jag bl�ddrade i tidningen, vilken flax! Nu vet ni vad jag g�r den tiden fram�ver. :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck