kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-05-06 - filmsnack.

Tillk�nnagivande: Nu har jag ocks� sett StarWars. Tv� i alla fall, n�mligen f�rsta och fj�rde som gick p� TV i helgen. Jag f�rst�r inte riktigt varf�r det var s�dan hype 1999, men det f�r v�l tillskrivas bra marknadsf�rare.

Och s� har jag sett Bridget Jones dagbok, i s�llskap av K. Hon l�g mest under soffkudden och frustade. "Jag d�����r!" "Nej, jag klarar inte att se det h�r!"

Ja, fast det blev inte bara soffsittande. K och jag promenerade till Bang�rdsgatan f�r att k�pa lite specialgrejer, och s� har jag varit springschas �t bostadsr�ttsf�reningen: 188 brevinkast och 75 trappor.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck