kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-05-05 - glasklart bestucken.

Memo till mig sj�lv: V�v �r glasfiber och glasfiber ska man inte hantera utan handskar och l�ng�rmad skjorta.

Jag pl�jde Rensa i r�ran med feng shui i g�r och halvv�gs spratt jag energiskt upp ur soffan f�r att fatta ett beslut i kl�dkammaren. V�ven fattades faktiskt p� tv� hela v�ggar och var bet�nkligt l�s p� de andra, s� jag provdrog lite och hej vad det gick. Av bara farten tog jag ner n�stan alltihop.

Sen uppt�ckte jag tusen sm� n�lar p� �versidan av h�nderna. Mikroskopiskt glassplitter. Det kliar inte, det sticks.

N�, att ha det p� h�nderna �r �verkomligt. V�rre var det f�r tjugo �r sedan n�r jag och kompisarna hade haft en kul eftermiddag i gullfiberlagret. D� stacks det �ver hela kroppen i flera dagar. Jag minns och vet precis varf�r katterna blir helt nippriga efter sina r�ttr�der i gullfibern under uthuset. :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck