kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-04-22 - ej redo f�r beslut.

Fast ska jag verkligen ha ramar? Det kanske �r b�ttre med tabeller �nd�.

Hur ska vi g�ra med digitalkameran? Ska vi ta min f�rh�llandevis dyra som funkar bra men som inte har usb och kommer att tynga packningen med en extra kortl�sare. Eller ska vi k�pa en billig som kanske inte funkar lika bra? Och kostar extra.

Sv�ra beslut. N� usch, s�nt undviker jag helst just nu. Fast jag har tr�nat beslutsfattarf�rm�gan lite med ett test till:

What Flavour Are You? I am Vanilla Flavoured.I am Vanilla Flavoured.

I am one of the most popular flavours in the world. Subtle and smooth, I go reasonably with anyone, and rarely do anything to offend. I can be expected to be blending in in society. What Flavour Are You?

Och s� har jag hittat en r�tt trevlig svensk sida om Centralamerika.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck