kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-04-19 - planeringsfantomen.

Jag hade planerat den h�r dagen. F�rst ett par timmars jobb med att skriva nya versioner av n�gra texter som �r alldeles f�r l�nga och komplicerade. Sen lunch med en gammal kompis som tjatat i eeevigheter. Sen finlir med textprojektet, och s� som avrundning tv�ttstugan.

Det f�rsta jag s�g n�r jag satte mig vid datorn var att lunchen var inst�lld. Sen ringde en f�retagarkollega och ber�ttade att han blivit sjukskriven och att det spr�cker v�ra gemensamma planer f�r maj. Vi m�ste hitta en ers�ttare. Kollegan som vi brukar kalla in i s�dana l�gen br�t handleden i m�ndags och �r ocks� sjukskriven. Jag jiddrade med det hela f�rmiddagen men har �nnu inte hittat n�gon bra l�sning.

Sen visade det sig att jag hade gl�mt r�kna p� ett jobb, och underlaget var bristf�lligt s� jag har �gnat resten av dagen �t att pyssla med det.

Nu kl�mtar tiduret f�r tv�ttstugan och jag har inte ens b�rjat skriva p� det d�r som jag skulle g�ra i dag.

Det �r med andra ord precis som vanligt.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck