kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-03-24 - helgrapport.

I fredags kv�ll ordnade sv�rf�r�ldrarna mumsig picknick i v�rt k�k (de hyser med all r�tt ingen st�rre tilltro till varken min eller Bs kokkonst) och sedan s�g vi Joe Labero-show p� Sporthallen. �P-recensenten beklagade att han hade sett den d�r programserien p� tv d�r de avsl�jade hur alla trick gick till - men det hade inte vi s� vi var om�ttligt imponerade. Hur g�������r han? Och s� fick vi l�ra oss ett litet korttrick med guldfisken Hugo. Funkar varje g�ng fast jag har inte r�knat ut hur. M�ste vara n�t matematiskt.

I l�rdags var jag p� st�mma hela dan s� jag var n�jd med att f� landa i soffan p� kv�llen, men B och hans kamrater skottade fram gamla opel-cabben ur en driva, letade fram skoteroveraller och p�lsm�ssor och gav sig ut p� stan. Huu s� kallt.

I kv�ll har vi �tit middag p� Shanghai Wok och sett Ice Age p� bio. S�llskapet skrattade sig t�r�gda �t den lurviga r�ttans vederm�dor med ekollonet. Jag tyckte synd om den. Typiskt mig.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck