kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-12-27 - sko sig den som kan.

Det har varit -20 grader i flera dagar nu och Mollehunden fryser om tassarna, s� i dag k�pte jag svarta fleece-tussar med gummisula �t honom. Fyra stycken f�r 340 kronor. Han s�g bet�nksam ut men fann sig sn�llt i att bli p�byltad.

I b�rjan lyfte han tassarna h�gt, h�gt men ganska snart kom han p� att det gick att springa som vanligt. P� krafs-tassen �r det sv�rt att f� strumpan att sitta kvar, den glider ner hur jag �n meckar med kardborrbandet, men annars verkar de nya donen fungera bra. Vi ska ta en l�ngre promenad i morgon s� f�r vi se.

Jag beh�ver ocks� skor. Mina gamla vinterk�ngor har gnagt p� den h�gra h�lsenan s� att den �r mycket tryckk�nslig och �m. De enda skor jag kan ha just nu �r mina ecco-l�gskor s� det �r tur att det inte sn�ar. I dag har jag dragit B genom varenda skoaff�r i stan men inte hittat n�got anv�ndbart. F�r h�rda, kl�mmer p� t�rna, ajaj r�tt p� h�lsenan, finns inte r�tt storlek, f�r dyra...



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck