kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-12-19 - lat-onsdag.

Jag har tolv kompdagar att ta ut. Eftersom jag jobbar halvtid kan jag teoretiskt vara ledig en hel m�nad - fast d� kanske de uppt�cker att de klarar sig lika bra utan mig, s� jag planerar att sticka in n�san p� jobbet n�gon g�ng till f�re �rsskiftet. En, i alla fall. Nu p� fredag.

Annars h�nder inte mycket. Jag har l�st ett korsord (kors!) och �tit pepparkakor. T�nkt att jag m�ste vattna blommorna men inte gjort det. Varit ute med hunden och frusit om n�san. Minus 13 grader. Hutter. Telefonen har ringt tv� g�nger. Mamma en g�ng f�r att diskutera julfirandet, och lillasyster en g�ng, dito.

Vi brukar ha pysselkv�ll dan f�re dopparedan. I fjol gjorde jag ett helt tjog sm�tomtar i marsipan. Kul att g�ra men inte s� goda att �ta. Jag har inte r�knat ut vad jag ska g�ra i �r. Sm�kakor kanske? S�na gillar jag. Och s� grubblar jag �ver det vegetariska julbordet, fortfarande. T�nker testa att marinera quorn-bitar. Hem ljuva hem som jag prenumererar p� rekommenderade griljerad k�lrot ist�llet f�r julskinka. Njaee?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck