kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-12-04 - resfeber.

Nu b�r det snart iv�g. Pengar, pass och biljetter �r i ordning. Husdjuren p� landet. Blommorna vattnade. Sen f�r jag inte gl�mma att skruva ner elementen; med svalt om tossingarna klarar sig gr�nsakerna utan tillsyn tills vi �r hemma igen. Kl�derna �r tv�ttade och torra men �n har jag inte packat. N�, det hinns.

Stora �ngestbekymret just nu �r att jag inte hann det d�r som jag bara m�ste ha hunnit. Inte blir det b�ttre av att jag nyss kom hem fr�n ett m�te som gjort mig riktigt moloken. Och s� �r B riktigt f�rkyld, s� i hans fall �r resfebern bokstavlig.

Snart �r vi p� planet och allt som k�nns som gigastora stenbumlingar p� axlarna nu kommer att ha krympt till hanterliga gruskorn n�r vi kliver av det. Hoppas jag tappert.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck