kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-11-14 - dr�mmar om v�rme.

Jag fryser! Antingen har jag inte frusit in mig i vintertemperatur-�mnesoms�ttning �n eller s� �r det n�n tr�tthetseffekt f�r jag m�ste ha dubbla tjocktr�jor p� mig n�r jag g�r ut. Och l�ngkalsonger, halsduk fast jag har polotr�ja, huva utanp� m�ssan, handskarna noggrant indragna innanf�r �rmres�rerna. �nd� fryser jag. Hutter!

Resef�ljetong del 3. Nu �r vi inbokade fr�n Sundsvall till Gran Canaria 5 december. Halleluja, det ska bli ljuvligt. Men jag fattar inte varf�r resan blev fyrahundra dyrare per person f�r enligt webben var det samma pris som den f�rsta resan jag bokade. L�rdom: _ring_ bokningen ist�llet. Internetbokningssystemet �r inte tillr�ckligt bra �n.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck