kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-10-31 - v�der/rese/s�pa-rapport.

V�derrapport. I dag har det sn�at, regnblandat. Mollehunden och jag blev bl�ta b�de p� morgonpromenaden och lunchpromenaden, men vad v�rre var: en del av bilarna som vi m�tte hade vit toppluva. Inte alla. Det m�ste ha sn�at mer utanf�r stan.

Nu i kv�ll �r trottoarerna glaserade med halka och gr�smattorna t�ckta av n�got som ser ut som mar�ng och knastrar under f�tterna. Jag hoppas-hoppas-hoppas att det f�rsvinner snart. Hellre m�rker och fukt �n sn�, kyla och isiga rutor.

Reserapport. I dag kom det en avi om att mitt vunna resepresentkort finns att h�mta p� posten. Ihhhhh. :-)

Fast det blir nog ingen resa �n p� ett tag, jag ska vara praohandledare i tre veckor och sen �r det december. I december �r det l�ng resa till v�rmen h�rifr�n. S�na kr�ver tv� veckor och det vet jag inte om jag kan mecka in i almanackan.

S�parapport. Tja, Felicity-Ben-krisen verkar ha l�st sig, men �r det tillf�lligt? Man kan ju undra med tanke p� vad Noel f�rs�kte s�ga. G�rdagens Ally bj�d p� en ov�ntad godbit, toalettdans f�r trio. S�nt g�r aldrig vi, men vi har � andra sidan ingen dansbar unisex-toa.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck