kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-10-27 - i slutet av m�naden.

F�rs�kte logga in p� Postgirot f�r att betala mina r�kningar, men de har gjort om s� att Netscape inte funkar l�ngre. "Anv�nd Internet Explorer!" s�ger de men jag �verv�ger starkt att avsluta mitt postgiro. Heck, jag betalar tusen kronor om �ret f�r den d�r tj�nsten och d� ska jag banne mig f� anv�nda vilken webbl�sare jag vill!!!

Mer gn�ll: N�r jag loggade in p� bankgirot uppt�ckte jag att jag f�tt l�n, trevligt, och att den �r precis 302 kronor l�gre �n summan av mina r�kningar, mindre trevligt. Nu blir det till att knapra av reskassan. Inte presentkortet f�r det har jag inte f�tt �n, men fickpengarna. Suck.



Senare: N�r jag lugnat mig lite kryper jag vanligtvis till korset, s� ocks� denna g�ng. Nu har jag installerat IE 5, det senaste som finns f�r mac, f�r att kunna betala r�kningar och dessutom passat p� att kolla hur mina hemsidor beter sig i den. Inga of�rutsedda katastrofer, sk�nt!



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck