kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-09-04 - full fart fram�t.

Hela helgen gick �t till jobb och ideellt-n�stan-jobb. Nu �r jag lite tr�tt, skulle beh�va sova en dag men f�rs�ker nogsamt h�lla mig fr�n soffan. I g�r kv�ll skrev jag en lista �ver allt som jag har ambitionen att hinna med den h�r veckan. Det blev l�ngt �ver 60 punkter... or�knat hundpromenader och hush�llsrelaterade saker som dammsugning och sopt�mning. Jag m�ste nog revidera min tidplan. :-)

� andra sidan, n�r man m�ste hinna mycket s� brukar det bli mycket gjort ocks�. Har man tre saker att g�ra s� blir inget gjort. Har man trettiotre s� blir i alla fall tjugo avklarade. M�rkligt.

H�rom morgonen vaknade jag med en id� till en helt ny webbdesign, fast jag inte hade t�nkt g�ra n�gra st�rre f�r�ndringar p� n�n av de sidor jag h�ller p� med. N�, jag skyndade mig att krafsa ner en skiss med lite html-instruktioner. Kan ju vara bra att ha. Det �r typiskt f�r mina aktiva perioder att jag f�r en massa oefterfr�gade id�er.

I morgon b�rjar jag f�r �vrigt ett nytt uppdrag p� tre m�nader. Det ska bli sp�nnande.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck