kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-08-28 - dagboksskrivande sl�kt och v�nner.

Nu har jag snart v�rvat halva bekantskapskretsen som anv�ndare av den h�r dagbokstj�nsten hos Diaryland. Har du inte redan skaffat en egen att pyssla med s� kan du f�rdriva tiden med att kolla

lillasyster Kattis

mamma Evy

kompisen Anna R

Jag har n�gra till p� lut men v�ntar p� att de ska komma i ordning ordentligt innan jag l�nkar ut dem. :-)

En skojig detalj, kolla l�ngst ner till v�nster p� lillasysters sida. Jag skickade henne en blomma f�r n�gra dagar sedan. Meningen �r att den ska b�rja v�xa och s� kan man f�lja hur det blir en stor v�xt som knoppas och blommar p� ungef�r tre veckor - men den h�r f�ljer inte riktigt schemat. Sist jag kollade hade _krukan_ �ndrats, men av sj�lva v�xten syns inget.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck