kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-08-21 - kort och l�ng-...

I dag kom de f�rsta tv� buntarna med kort fr�n kalaset i helgen. Jag skickade alla rullarna till samma st�lle, men tv� hade f�rbetald l�gbudgetframkallning och d� f�r man v�nta... :-)

Det finns n�gra bra och kuliga bilder i h�gen - dem ska jag kanske l�gga ut vid senare tillf�lle, har inte tid att scanna och koda sidor nu - och s� n�gra som jag smusslat undan innan n�n f�r syn p� dem, bland annat ett par av mig som jag helst inte l�tsas om. Aprop� det s� fick jag kort av mig fr�n Annas br�llop h�romdan (tack Anna och Agnetha!). T�nk att mina �ron alltid sticker fram ur h�ret som p� ett troll?!!

Fr�n kort till l�ng (jaja, den var usel), n�mligen l�ngresa: Rotary har utlyst resestipendier till Japan och jag tror minsann att jag ska s�ka. Har man varit p� ena sidan jordklotet (El Salvador) s� f�rpliktar det v�l n�stan till att �ven �ka till den andra, f�r j�mviktens skull? Annars kan jag f�r all del t�nka mig en sv�ng till Dominikanska ist�llet. N�n som vill sponsra?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck