kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-08-16 - nu finns det inneh�ll!

... �rk, �r jag egentligen riktigt klok? Har suttit uppe till l�ngt efter midnatt f�r att testk�ra alla nya sidor. Jag har bland annat lagt ut en h�g gamla k�serier som legat och dammat hemma i arkivet, men n�r jag b�rjade g�ra i ordning dem trodde jag v�l aldrig att det skulle ta s�n tid? Jag m�ste nog l�ra mig asp, trots att det b�r mig emot.

En annan sak som gett mig blodst�rtning och spunk i natt: Jag har registrerat mig f�r att f� en bes�ksr�knare hos NedStat, men tyv�rr f�rsvann det f�rsta "hej-och-v�lkommen"-brevet n�nstans i cyberspejs eftersom kl�p-Karin inte hade aktiverat sin epostadress d�. N�, jag lurade ut hur jag skulle f� l�senordet skickat en g�ng till, men sen �r det k�rt. Var hittar jag koden som ska in p� sidan? N�n som vet? Det verkar inte finnas n�n bruksanvisning p� NedStats svenska sida. Hilfe, hilfe.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck