kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2008-08-03 - Moteld

Det �r republikanernas �rliga h�gtidsnatt och jag sitter i inst�ngd i kontoret med f�rdragna persienner, alla lampor t�nda och spelar Billy Idols julskiva "Happy Holidays" p� f�r h�g volym tjugo minuter �ver midnatt.

Snart kommer presidentens tal att avslutas med fyrverkerier och det vill jag absolut inte att fyrbeningen som ligger med huvudet p� mina f�tter ska m�rka.

N�got senare: Det gick s� d�r. L�ten tog slut mitt i bombkrevaderna s� att jag sj�lv fick fylla ut mellanrummet med falskt skr�l, och jag hade inte vridit upp stereon tillr�ckligt mycket. Jycken anade definitivt or�d! F�rhoppningsvis inte mer �n att han har gl�mt alltihop n�r vi g�r ut om n�gon halvtimme. Krutr�ken ska f� v�dra bort ordentligt f�rst.




� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck